Dieta zgodna z grupą krwi B

Dieta zgodna z grupą krwi B

Redakcja

2016-11-20

brak komentarzy

Dieta zgodna z grupą krwi B jest głównie obfita w białko zwierzęce - jagnięcinę oraz baraninę (ale nie drób), z kolei z muszą z niej zostać usunięte składniki zbożowe czy też składniki mleczne. Jakie dodatkowo są rekomendacje dietetyczne dla ludzi z grupą krwi B?

Dieta zgodna z grupą krwi B musi uwzględniać skłonność ludzi, które ją posiadają, na określone dysfunkcje systemu immunologicznego: stwardnienie rozsiane, toczeń oraz syndrom chronicznego zmęczenia. Mimo wszystko staranne stosowanie się do rekomendacji zazwyczaj pomaga im utrzymać dobre zdrowie. Dieta zgodna z grupą krwi B przynosi znaczne możliwości. Reprezentuje absolutnie wszystko to, co najskuteczniejsze z królestwa zwierząt oraz roślin. Do żywności, która może zakłócić zmiany trawienne oraz przybliżyć nas do wzrostu wagi, przynależą głównie rośliny strączkowe oraz inne ziarna i nasiona (gryka, kukurydza). Niezdrowy okazuje się także gluten wywodzący się z pszenicy, chociaż nie tak dość jak w kwestii ludzi z grupą krwi 0. Mimo wszystko gdy pszenicę połączy się z kukurydzą, soczewicą czy orzeszkami ziemnymi, rezultat jest identycznie niszczący.

Składniki rekomendowane oraz niezalecane

Rekomendowane: znaczna część jarzyn, mięso (baranina, dziczyzna), kefir, twarogi, oliwa, zielona herbata
Niezalecane: drób, soczewica, krewetki, zdecydowana większość orzechów, siemię lniane, oleje pochodzenia roślinnego, pszenica, mąka żytnia, dziki ryż, soczyste pomidory

Dieta zgodna z grupą krwi B: korzyści

Wśród diet układanych według grup krwi ta okazuje się w szczególności zrównoważona. Głównie nie eliminuje produktów potrzebnych do poprawnego odżywiania. Doprowadza tych wszystkich składników, dzięki którym ciało może sprawnie działać: niskotłuszczowe mięso oraz ryby, nabiał, tłuszcze (zwłaszcza pochodzenia roślinnego), składniki zbożowe, jarzyny czy też świeże owoce.

Dieta zgodna z grupą krwi B: wady

Problematyczne okazuje się wyłączenie masła i w tym samym czasie orzechów oraz pestek (na przykład słonecznika, dyni), które stanowiłyby pewną opcję dla masła. O ile u zdrowych dojrzałych ludzi niedobór masła nie jest żadnym kłopotem, o tyle w przypadku najmłodszych do 3. roku życia, kobiet w ciąży i karmiących specjaliści ds. odżywiania radzą jego stosowanie w zrównoważonych dawkach. Niepokojące wydaje się dodatkowo, iż jadłospis w całości eliminuje soczyste pomidory, które są ważnym bogactwem likopenu -przeciwutleniacza wzmacniającego system immunologiczny.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Forskolin 2 w promocji:
Forskolin 2
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 168 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

OdchudzanieZdrowieDietaKuchnia