Ile można schudnąć w trzy miesiące?

Ile można schudnąć w trzy miesiące?

Redakcja

2016-11-20

brak komentarzy

Ile można schudnąć w trzy miesiące? Dość dużo, ale pod zastrzeżeniem, iż nie pozwolimy sobie na nudę oraz monotonię. Wobec tego ćwiczenia musimy różnicować, w innym przypadku mięśnie się do nich przyzwyczajają oraz przestają na nie reagować. 

Sto brzuszków na dzień przeprowadzanych od czasu do czasu nie wywoła tego samego rezultatu, co systematycznie robione szybkie serie treningów na różnorodne zespoły tkanki mięśniowej talii, w związku z tym postaw na prosty do przeprowadzenia trzymiesięczny trening. Trenując regularnie czy też aplikując racjonalną dietę, możesz chudnąć 1/2 kg w ciągu tygodnia. Szybsza utrata kilogramów nie posiada sensu, ponieważ jest związana z utratą mięśni, a nie tłuszczowej! 

Nie zapominaj mimo wszystko, iż to nie waga jest najskuteczniejszym wyznacznikiem fitnessowych zmian. Obserwuj siebie w lustrze albo mierz własne obwody – w talii, biodrach, udach. Motywacją do dalszego trudu okazuje się także to, iż po 6–8 tyg. będziesz mieścić się w mniejsze o rozmiar ubrania. Zapewniamy, iż po 3 miesiącach będziesz pozytywnie zdziwiona swoimi nowiutkimi wymiarami! 

Trening 

To 5–10 minut truchtu, błyskawicznego spaceru albo treningu na maszynie eliptycznej. Dzięki rozgrzewce uelastycznisz oraz przygotujesz tkankę mięśniową do ruchu. Zaleca się też rozgrzać wszelkie stawy. Przechodząc do siłowego treningu, zrób więcej powtórek i ćwiczenia (20–25), ale za to z niższym ciężarami. 

Ćwiczenia siłowe

Rozpocznij natychmiast po rozgrzewce. Ćwiczenia siłowe poprawiają tkankę mięśniową i w ten sposób uelastyczniają ciało. Mało tego! Program siłowy wyzwala większą ilość hormonów, w tym hormonu młodości stopującego objawy starzenia oraz redukującego warstwę tłuszczową. Nie możemy ci zaproponować właściwego ciężaru sztangielek, powinnaś dobrać go osobiście. Skuś się na te sztangielki, z którymi bez kłopotu zaczniesz serię przykładowo 15 powtórek, ale pozostaniesz musiała wykonać spory wysiłek, aby ją zakończyć.

Trening kardio

Trening aerobowy pozwala zgubić warstwę tłuszczową, ale by tak się stało, musi przebiegać przynajmniej minut. Najdogodniej wykonywać go na pusty żołądek, gdy zakres glikogenu (bogactwa siły dla tkanki mięśniowej) okazuje się najniższy, zaraz po treningu siłowym (na dokładkę uszczupla zasoby glikogenu). Możesz także ćwiczyć pod koniec dnia, rezygnując już po południu z posiłków cukrów, by zredukować ilość glikogenu. 

Trening anaerobowy (interwałowy) to przeplatanie ruchu o ogromnej intensywności (wykorzystującego ok. 90% twoich możliwości), na przykład błyskawicznego joggingu, z treningiem na poziomie 60% możliwości, a więc przykładowo marszem. Ba-dania dowiodły, iż taki trening pozwala zgubić choćby 3 razy więcej tkanki tłuszczowej niż ćwiczenia wytrzymałościowe, w okresie krót-szym o 50 procent oraz przy zdecydowanie niższym ruchu! Jest tak dzięki występującemu treningu rezultacie „after burn”, a więc przyśpieszonemu spalaniu warstwy tłuszczu. Wobec tego co najmniej 40 minut po ćwiczeniach nie spożywaj.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Forskolin 2 w promocji:
Forskolin 2
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 158 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Odchudzanie