Jak odzyskać formę po ciąży?

Jak odzyskać formę po ciąży?

Redakcja

2016-07-26

2 komentarze

Twoje maleństwo rośnie z każdym dniem, a Ty zamiast tracić na wadze rośniesz razem z nim. Szkoda tylko, że wszerz. Chcesz odzyskać swoją dawną figurę bez specjalnego wysiłku? Zobacz, co możesz zrobić, by szybko wrócić do formy.
 

1. Spaceruj
Twoje maleństwo potrzebuje codziennie dużej dawki świeżego powietrza. Ty również. Wykorzystaj każdą pogodę za oknem na spacery z wózkiem. Im dłuższe spacery i szybsze tempo, tym więcej kalorii spalisz. Możesz zainstalować w swoim smartfonie specjalną aplikację, która zliczy Twoje kroki albo kupić specjalny krokomierz. Dzięki temu będziesz mogła codziennie zwiększać liczbę kroków, które pokonujesz. Pamiętaj, że liczą się również te, które robisz w domu. Jeśli chcesz szybszych efektów, a przy okazji liczy się dla Ciebie bezpieczeństwo podczas ćwiczeń, skorzystaj z usług trenera personalnego. Wybierz kogoś dla siebie TUTAJ.

2. Zacznij biegać
Kilka miesięcy po urodzeniu dziecka jesteś już gotowa na wzmożony wysiłek fizyczny, np. bieganie. Wielu rodziców wykorzystuje czas spaceru z dzieckiem – wystarczy założyć na siebie sportowe ciuchy, złapać wózek i ruszyć do przodu!

Poznaj też 4 najlepsze ćwiczenia na ujędrnienie biustu po ciąży

2. Gimnastykuj się w domu
Możesz wykonywać prostą gimnastykę – przysiady, brzuszki, nożyce. Joga również będzie dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Podobnie jak pilates. Możesz także poszukać specjalnych treningów dla młodych mam w Internecie lub na DVD. Pamiętaj, aby wcześniej poradzić się lekarza. Być może nie wszystkie ćwiczenia są dla Ciebie wskazane.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Dr Farin w promocji:
Dr Farin
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 206 głosów.

Dodaj komentarz

Komentarze

rafalzielinski

2016-09-12 13:51:03


bardzo łatwo ci mówić - kobiety w ciąży naprawdę nie panują nad tym, co jedzą

agnieszkaop

2016-08-30 12:50:03


no trzeba było tyle nie żreć w ciaży :(

Odchudzanie