Jak szybko odchudzić brzuch?

Jak szybko odchudzić brzuch?

Redakcja

2016-10-14

brak komentarzy

Doskonale płaski brzuch to marzenie każdej kobiety. Pragniemy je zrealizować na wszelkie sposoby. Przekraczamy próg siłowni i z zazdrością spoglądamy na dziewczynę obok z wymodelowanymi mięśniami, która bez trudu wykonuje kolejne serie. Postanawiamy podjąć wyzwanie i katujemy się morderczymi ćwiczeniami. Czy to wystarczy?

Jak szybko odchudzić brzuch i cieszyć się świetną sylwetką? Nie istnieje kobiece forum, na którym nie zadano by pytania o odchudzanie:

„Redakcjo! Próbowałam już wszystko, a mój brzuch nadal nie wygląda tak jakbym chciała. Nie mam pojęcia już jakie kroki podjąć! Powiedzcie mi, jak odchudzic brzuch i zgubić te fałdki przed latem? Nie jestem typem sportsmenki, ale postaram się dać z siebie jak najwięcej... moje ręce też pozostawiają wiele do życzenia, dlatego zastanawiam się też jak odchudzić dłonie... teraz wyglądają tak męsko i grubo, że wstyd mi się nawet przywitać...”

Zacznij od ćwiczeń – bez wymówek!

Zastanawiając się, jak odchudzić brzuch musimy wiedzieć, że wzmocnione mięśnie brzucha są niczym gorset dla naszego kręgosłupa. By je wyrzeźbić zalecane jest trenowanie brzuszków. Wystarczy położyć się na podłodze, ugiąć nogi w kolanach, dłonie oprzeć na karku z szeroko rozstawionymi łokciami. Wykonujemy wdech, zaś na wydechu lekko unosimy głowę, jednocześnie spinając mięśnie (pracuje mięsień prosty brzucha).

Wyzwanie treningowe podejmujmy codziennie wykonując 3-4 serie po 10 powtórzeń. Ćwiczenia można modyfikować – wystarczy unosić głowę ruchem skrętnym w kierunku kolana (pracują mięśnie skośne brzucha). Aby wzmocnić dolny odcinek, zalecane są brzuszki odwrotne – leżąc na plecach należy unieś wyprostowane nogi i biodra nad podłogę.

Jak się odchudzić z brzucha? Dietą!

Poza aktywnością fizyczną, istotna w procesie kształtowania wagi jest dieta. Opieranie swojego jadłospisu o zbilansowane i niskokaloryczne posiłki, które dostarczając pełnowartościowe białko, tłuszcze roślinne, węglowodany złożone i błonnik pozwoli osiągnąć szybciej efekty. Jak to zrobić? Wystarczy wyeliminować z diety cukry proste, szczególnie te znajdujące się w słodkich napojach, słodyczach, sokach i ciastkach. Warto je zastępować świeżymi owocami, koktajlami i porcjami warzyw. Aby ograniczyć tłuszcze w diecie, wybierajmy chude mięsa, polędwicę, ryby i lekkostrawne przetwory mleczne. Nie można zapomnieć o pełnoziarnistych produktach zbożowych, które są doskonałym źródłem błonnika pokarmowego. Substancja wspiera odchudzanie, stabilizuje poziom cukru, zmniejsza wchłanianie cholesterolu, a także sprzyja redukcji tkanki tłuszczowej z okolic brzucha.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Catch Me Patch Me w promocji:
Catch Me Patch Me
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 157 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

OdchudzanieSportDieta