Płaski brzuch w 7 dni? Jak to osiągnąć?

Płaski brzuch w 7 dni? Jak to osiągnąć?

Redakcja

2016-09-22

brak komentarzy

Płaski brzuch w 7 dni – czy rezultaty w tak niedługim okresie są w ogóle możliwe? Tak, jeżeli tydzień wcześniej także był płaski, stwierdzą dowcipnisie. Spróbujmy być poważni – jeżeli posiadasz znaczną otyłość nie uda Ci się osiągnąć płaskiego brzucha w 7 dni, jak mocno byś nie ćwiczyła oraz jakiej kuracji odchudzającej na walkę z kilogramami nie stowowała. Nawet jeśli uważa tak Ewa Chodakowska czy Anna Lewandowska (choć szczególnie ją szanujemy). Nie oznacza to mimo wszystko, że nie możesz wykonać NIC! Jeżeli posiadasz jedynie nieduże poprawki, możesz na pewno wykonać to w 7 dni. Mądra dieta oraz treningi na płaski brzuch a więc parę starych sposobów zagwarAntują ci śliczny płaski brzuch już w tydzień.

Jedz zdecydowanie częściej

W miejsce 3 wielkich dań, które silnie wypełnią Twój brzuch oraz cały układ układ pokarmowy, postaraj się spożyć niewielkie, częste dania lub przegryzki. Spożywaj dania w odstępie 2 do 3 h. Te dania zajmują zdecydowanie mniej miejsca w organizmie, skutkują tym niewielkie odkładanie tkanki tłuszczowej, utrzymają przemianę materii na wysokim poziomie oraz pozwolą Ci czuć się dobrze a także więcej spalać.

Zmniejsz jedzenie elementów wzbogaconych o błonnik

Dużo żywności włóknistej, ta jak brokuły, fasola, brukselka, kalafior, przyczyniają się do tworzenia się w trakcie metabolizmu gazu oraz wpływają na niestrawności. Staraj się wykreślić je z menu, w tym tyg. w którym starasz się o zdecydowanie bardziej płaski brzuch. Po tyg. możesz sukcesywnie podawać je jeden po drugim. Może być, że co poniektóre z nich nie służą Twojemu brzuchowi zdecydowanie bardziej niż inne, oraz wówczas da się dobrze dopasować własną dietę, by dać ciału włókna pokarmowego a także zachować płaski brzuch (przykładowo odstawienie fasoli jeżeli posiadasz po niej niestrawności).

Zmniejsz porcje owoców oraz jarzyn

Chociaż niegotowane jarzyny oraz świeże owoce są świetnym wyborem dla całościowego kondycji zdrowotnej, wpływają na rozciąganie żołądka z uwagi na własne znaczne rozmiary, zatem najrozsądniej spożyć je w małych porcjach rozłożonych przez cały dzień.

Zobacz, czy posiadasz nietolerancję laktozy

Jeżeli składniki mleczne powodują u Ciebie niekomfortowe gazy a także niestrawności, możesz mieć dolegliwości z procesami trawiennymi laktozy, węglowodanów występujący w artykułach pochodzenia mlecznego. Postaraj się spożyć jedzenie o niewielkiej obecności laktozy, takich jak jogurt, jeść wyłącznie nieduże ilości składników mlecznych w jednocześnie oraz spożywać je za każdym razem łączone z innymi pokarmami. Możesz także zakupić składniki bez laktozy lub wziąć tabletki takich jak Lactaid, które pozwalają pomóc rozbić laktozy w przewodzie trawiennym.

Skuś się na jedzenie bogate w potas

Spożywaj jedzenia o olbrzymiej obecności potasu w tym awokado, banany, papaja mini mango, melona a więc beztłuszczowe jogurty (bez bezwartościowych sztucznych środków słodzących takich jak aspartan czy syrop glukozowo-fruktozowy). Potas okazuje się bezpiecznym diuretykiem, zatem to pomoże zminimalizować retencji płynu oraz opuchlizny, dzięki czemu mimo braku utraty tkanki tłuszczowej okażesz się chudsza o wodę, której się pozbędziesz z ciała.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Dr Farin w promocji:
Dr Farin
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 158 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

OdchudzanieSport