Ćwiczenia na smuklejsze ramiona - jakie są najlepsze?

Ćwiczenia na smuklejsze ramiona - jakie są najlepsze?

Redakcja

2017-01-20

brak komentarzy

Wiele kobiet, nawet wysmuklonych, boryka się na nieszczęście z tymi kłopotami. Część z nas posiada tam obwisłą skórę, partia także pod nią skrywa zapasy tłuszczu. Ramiona okazują się tą częścią ciała, o której dużo kobiet nie pamięta i dopiero gdy staje bezpośrednio przed lustrem z fajnym brzuchem, dobrymi nogami zauważa pewną dysproporcję - mało apetyczne ramiona. Są one rezultatem złej diety, oraz braku treningów na tą partia ciała. Dlatego wówczas warto zastosować ćwiczenia na smuklejsze ramiona.

Treningi na ramiona – czy można się czegoś obawiać?

Co poniektóre dziewczyny nie wykonują ćwiczeń ramion, bo boją się przypakowania - nic zdecydowanie bardziej mylnego. Bardzo trudno zbudować nazbyt obfite tkankę mięśniową kobiecie, a z pewnością nie zajęciami z paru kg hantlami.Centralną zmorą okazują się ramiona przy tricepsie, to z całą pewnością tam ramiona najbardziej "zwisają" tworząc tzw. pelikany czy motylki. Tłuszcz w okolicach bicepsów także się odkłada, mimo wszystko okazuje się zdecydowanie mniej widoczny. Oprócz tego częste czynności zdecydowanie bardziej angażują biceps, a nie triceps, który okazuje się zaniedbany.

Po co trenować ramiona?

By osiągnąć proporcjonalną strukturę, umocnić tkankę mięśniową, dla lepszej prezencji.

Gdzie można znaleźć ćwiczenia na ramiona? 

Na youtube możemy odnaleźć rzeczywiście dużo ciekawych, przygotowanych zestawień.

Program Tiffany Rothe (3min) - swobodnie trenować go można 3 razy lub łączyć z innym zestawem. Energicznie, dość błyskawicznie czas mija – ok. 8min.

Regularny trening Fittappy - ramiona pieką, szczególnie przy większym obciążeniu. Rzeczywiście przynosi rezultaty.

Program z FitnessBlendera - trwa on aż ok 20 min, ale będzie to świetnie wykorzystany czas.

10 minut z Mel B - owej Pani nikomu nie musimy przedstawiać. Filmik z serii 10 minutowych ćwiczeń poszczególnych partii ciała.

Do wszystkich treningów niezbędne okazują się ciężarki. Gdy chcemy wyższe obciążenie używamy butelki z wodą. Jednak okazuje się ona zdecydowanie mniej wygodna w trakcie ćwiczenia na smuklejsze ramiona, z którym dopiero się zapoznajemy. 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Sport